.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندارگیلان: شادی های حلال را از مردم نگیریم

استاندار گیلان در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به اینکه جامعه به شادی و نشاط نیازمند است گفت: شاد بودن منافاتی با مسائل دینی و مذهبی مان ندارد و نباید شادی‌های حلال را از مردم بگیریم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خزرآنلاین، دکتر محمدعلی نجفی در این نشست بر ضرورت بررسی و حل آسیب‌های اجتماعی در جامعه تأکید کرد و افزود:  ارائه آمارهای غیر واقعی و نگران کننده ذهنیت اجتماعی منفی را در جامعه ایجاد میکند که این خود آسیب اجتماعی خواهد بود.

استاندار گيلان با اشاره به اهمیت توجه به شادی ونشاط جامعه افزد : ما موافق برگزاری مجالس غیر اسلامی و خلاف آموزه‌های دینی و مذهبی نیستیم اما شاد بودن منافاتی با مسائل دینی و مذهبی مان ندارد و نباید شادی‌های حلال را سلب کنیم.

وی ایجاد اماکن رفاهی مناسب را از جمله برنامه‌های استان عنوان کرد و افزود : الحمد ا... مردم امیدوار و علاقمند به توسعه جامعه هستند و آمارهای استان در بخش‌های مختلف روبه بهبود است.

وی خواستار بهره گيري از ظرفيت هاي بخش خصوصی و نخبگان دانشگاهی در مسائل اجتماعی شد و افزود : برخورد ناهنجار و غیر اجتماعی با جوان موجب خواهد شد تا از مسیر منحرف شود.

وی حل مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال را از اولیت‌های مهم استان برشمرد وافزود : عزم خود را جزم کرده‌ایم تا مشکلات استان را بخش‌ها هاي مختلف مرتفع کنیم و بهبودهایی حاصل گردید اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

وی با بیان اینکه نباید اعتماد پدر و مادر نزد فرزند کم شود، جوانان را آسیب پذیرتر و حساس دانست و افزود: جوانان باید همیشه از ما راستگویی، صداقت و امانتداری را ببینند.

وی بر ضرورت حل مشکلات جوانان و ساماندهی امور آنان تأکید کرد و با بيان اينكه این امورنه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است افزود: این مسئولیت خطیر تنها وظیفه وزارت ورزش و جوانان نيست بلکه همه باید با تمام توان تلاش کنند تا این مهم محقق شود .

وي اظهار داشت: متأسفانه هنوز بخشی از مناطق ما از امکانات سرویس دهی و پوشش مناسب رسانه‌های داخلی برخوردار نیست و فرصتی برای تأثیرپذیری شبکه‌های خارجی در این مناطق فراهم گردیده است.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت صدا و سیما و رسانه‌های استان در حل مسائل اجتماعی تأکید کرد و افزود : الحمدا...  صدا و سیما و رسانه‌های استان در بخش‌های مختلف همراهی خوبی را با استان دارند و کمک گر هستند و باید از این توانمندی در جهت حل مسائل و مشکلات استان بهره گیریم.

مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان نیز با بیان اینکه عدم مهارتهای زناشویی یکی از عوامل اصلی طلاق محسوب می شود گفت: اجباری شدن مشاوره پیش از ازدواج در گیلان بصورت پایلوت کشوری در برنامه قرار گرفته است تا سال آینده پس از بررسی های کارشناسی جهت اجرا به وزارت ورزش و جوانان پیشنهادشود.

در پایان این نشست طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان استاندار گیلان به عنوان رئیس شورای ورزش همگانی استان معرفی شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.004 seconds.